Доброго дня,шановні друзі
.Вітаю вас з новим навчальним тижнем.
24.04 П.60правила,впр 474 або 475
Велике прохання-
виконувати завдання вчасно, за розкладом.Роботи, прислані із запізненням,
перевірятися не будуть.Присилати до 15.00 кожного дня.
21.04 - 24.04
5 -Б Мова
23.04 П.57 вивчити правила,впр.455.
23.04 Р.М.Сторінка підручника
178-179 ,впр.484(усно),485(письмово)
5 -Б Література
23.04 Література
рідного краю . Знайти й прочитати твори письменників –земляків.
5 -В Мова
22.04 П.58
вивчити правила,впр.461
23.04 Р.М.Сторінка підручника п59 ,впр.468(усно),469 (письмово)
5 -В
Література
23.04 Стор.214-215 .читати про письменника ,с.216-219 читати,відповідати на
запитання,завд 11 письмово у зошиті.
24.04 Стор.220-224
Прочитайте,поміркуйте над прочитаним.Стор.224 «Домашнє завдання» письмово.За бажанням на додаткову оцінку
завдання «Ти-творча особистість»
7 - Б Мова
22.04 П. 42
правила, впр.443
7 -Б Література
23.04 Стор. 236-243 Читати ,відповідати на запитання
. «Домашнє завдання» № 2 письмово
8 -Б Мова
22.04 П.35 вивчити
правила,впр.369
8 -Б Література
22.04 Ю.
Винничук читати біографію, «Місце для дракона»-повість казка читати. У зошиті
пояснити ,у чому полягає парадокс: дракон Грицько-поет –християнин.
9 -А.Б Мова
21.04 П.32
.впр.401,405
24.04 П.33повторити
правила,впр.411
9 -А,Б Література
22.04 Контрольна робота за творчістю Т.Г. Шевченка
1.Роки життя і місце народження Т. Шевченка:
а) 1769-1838 рр., с. Чорнухи на Полтавщині;
б) 1800-1850 рр., м. Київ;
в) 1796-1888 рр., м. Львів;
г) 1814-1861 рр., с. Моринці на Черкащині.
2.Т. Шевченко навчався:
а) у Києво-Могилянській академії; б) у Харківському
університеті;
в) у Московському університеті; г) в Академії мистецтв
(Петербург).
3.Укажіть, у якому місті Шевченко помер:
а) у Каневі; б) у
Петербурзі; в) у Києві; г) в Оренбурзі.
4.Т. Шевченко був заарештований:
а) у 1845 р. за неадекватну поведінку на царському прийомі;
б) у 1838 р. за сатиричний портрет царя;
в) у 1847 р. за участь у діяльності Кирило-Мефодіївського братства –
таємної політичної організації української інтелігенції – та за сатиричну поему
«Сон» («У всякого своя доля»);
г) за підготовку збройного повстання проти царя.
5.Укажіть, де і за яких умов Т. Шевченко відбував
заслання:
а) рядовим в Оренбурзькому окремому корпусі; із забороною писати й
малювати;
б) рядовим у Васильківському окремому корпусі; із забороною писати й
малювати;
в) рядовим у Московському
військовому окрузі; без заборони писати й малювати;
г) молодшим офіцером у Васильківському окремому корпусі.
а) 1845 р.; б) 1860 р.; в) 1850 р.; г) 1821
6.Укажіть, яку дискусію спричинило видання поеми Т.
Шевченка «Гайдамаки»:
а) про місце історичних подій і фактів у літературних творах першої
половини ХІХ ст.;
б) про національну свідомість українців;
в) про неприпустимість сцен жорстокості та насильства (які мають місце в
поемі) у ху-
дожній літературі;
г) про право на існування української («малоросійської») мови, яку
більшість рецен-
зентів вважала діалектом російської.
7.За поданим фрагментом із твору Т. Шевченка
Отаке-то на сім світі Роблять людям люде! Того в’яжуть, того ріжуть, Той
сам себе губить… А завіщо? Святий знає. Світ, бачся, широкий, Та нема де
прихилитись В світі одиноким. Тому доля запродала Од краю до краю, А другому
оставила Те, де заховають. Де ж ті люди, де ж ті добрі, що збирались з ним
жити, їх любити? Пропали, пропали!
визначте його назву та ідею:
а) «Причинна»; вболівання за долю бідного козака, якому немає щастя в цьому
світі;
б) «Катерина»; засудження морального кодексу, за яким пан-офіцер може
занапастити життя простої людини, а батьки – вигнати свою дочку з дому;
в) «Тополя»; можливість перевтілення людини в живу природу.
8Визначте жанр поеми Т. Шевченка «Катерина»:
а) ліро-епічна,
соціально-побутова; б)
бурлескно-травестійна;
в) героїко-фантастична; г) ліро-драматична.
9.Укажіть, яка з поем Т. Шевченка має таку ідейно-проблемну спрямованість:
проблема героя і народу з утвердженням визначальної ролі народу в образах
конкретних коліїв-повстанців; героїка повстання та образи народних ватажків,
героїв-повстанців розкриті засобом гіперболізації (історичної та сюжетної),
глибокий біль за таку героїчну історію; ідея єднання слов’янських народів:
а) «Катерина»; б) «Гамалія»; в) «Великий льох»; г) «Гайдамаки».
10 Напишіть твір на тему «Твір Т.Шевченка, який мені
запам'ятався і чому.»
24.04 П.Куліш «Чорна рада»Біографія
письменника,стор.250-265 читати,стор.288-290 опрацювати й законспектувати у
зошиті.
Комментариев нет:
Отправить комментарий