пятница, 24 апреля 2020 г.

 Доброго дня,шановні друзі .Вітаю вас з новим навчальним тижнем.
  Велике прохання- виконувати завдання вчасно, за розкладом.Роботи, прислані  із  запізненням, перевірятися не будуть.Присилати до 15.00 кожного дня.
                                                                 
                                                                21.04 - 24.04


                                                                   5 -Б  Мова
  23.04      П.57 вивчити правила,впр.455.

  23.04      Р.М.Сторінка підручника 178-179 ,впр.484(усно),485(письмово)



                                                               5 -Б     Література

23.04   Література рідного краю . Знайти й прочитати твори письменників –земляків.
                                                                  5 -В   Мова

22.04  П.58 вивчити правила,впр.461 

 23.04  Р.М.Сторінка підручника п59 ,впр.468(усно),469 (письмово)
                                                           
24.04  П.60правила,впр 474 або 475

                                                            5 -В    Література

23.04  Стор.214-215 .читати про письменника ,с.216-219 читати,відповідати на запитання,завд 11 письмово у зошиті.

24.04  Стор.220-224 Прочитайте,поміркуйте над прочитаним.Стор.224 «Домашнє завдання» письмово.За бажанням на додаткову оцінку завдання «Ти-творча особистість»

                                                             7 - Б     Мова
22.04  П. 42 правила, впр.443 

       


                                                                7 -Б     Література

23.04  Стор. 236-243 Читати ,відповідати на запитання . «Домашнє завдання» № 2 письмово




                                                               8 -Б   Мова

22.04 П.35 вивчити правила,впр.369 



                                                              8 -Б   Література

22.04  Ю. Винничук читати біографію, «Місце для дракона»-повість казка читати. У зошиті пояснити ,у чому полягає парадокс: дракон Грицько-поет –християнин.



                                                             9 -А.Б        Мова

21.04   П.32 .впр.401,405

24.04   П.33повторити правила,впр.411

                                                             9 -А,Б     Література

 22.04  Контрольна робота за творчістю Т.Г. Шевченка

1.Роки життя і місце народження Т. Шевченка:
а) 1769-1838 рр., с. Чорнухи на Полтавщині;
б) 1800-1850 рр., м. Київ;
в) 1796-1888 рр., м. Львів;
г) 1814-1861 рр., с. Моринці на Черкащині.
2.Т. Шевченко навчався:
а) у Києво-Могилянській академії;                   б) у Харківському університеті;
в) у Московському університеті;                      г) в Академії мистецтв (Петербург).
3.Укажіть, у якому місті Шевченко помер:
а) у Каневі;       б) у Петербурзі;          в) у Києві;           г) в Оренбурзі.
4.Т. Шевченко був заарештований:
а) у 1845 р. за неадекватну поведінку на царському прийомі;
б) у 1838 р. за сатиричний портрет царя;
в) у 1847 р. за участь у діяльності Кирило-Мефодіївського братства – таємної політичної організації української інтелігенції – та за сатиричну поему «Сон» («У всякого своя  доля»);                     
г) за підготовку збройного повстання проти царя.
5.Укажіть, де і за яких умов Т. Шевченко відбував заслання:
а) рядовим в Оренбурзькому окремому корпусі; із забороною писати й малювати;
б) рядовим у Васильківському окремому корпусі; із забороною писати й малювати;
в) рядовим у Московському  військовому окрузі; без заборони писати й малювати;
г) молодшим офіцером у Васильківському окремому корпусі.
а) 1845 р.;        б) 1860 р.;         в) 1850 р.;          г) 1821
6.Укажіть, яку дискусію спричинило видання поеми Т. Шевченка «Гайдамаки»:
а) про місце історичних подій і фактів у літературних творах першої половини ХІХ ст.;
б) про національну свідомість українців;
в) про неприпустимість сцен жорстокості та насильства (які мають місце в поемі) у ху-
дожній літературі;
г) про право на існування української («малоросійської») мови, яку більшість рецен-
зентів вважала діалектом російської.

7.За поданим фрагментом із твору Т. Шевченка
Отаке-то на сім світі Роблять людям люде! Того в’яжуть, того ріжуть, Той сам себе губить… А завіщо? Святий знає. Світ, бачся, широкий, Та нема де прихилитись В світі одиноким. Тому доля запродала Од краю до краю, А другому оставила Те, де заховають. Де ж ті люди, де ж ті добрі, що збирались з ним жити, їх любити? Пропали, пропали!
визначте його назву та ідею:
а) «Причинна»; вболівання за долю бідного козака, якому немає щастя в цьому світі;
б) «Катерина»; засудження морального кодексу, за яким пан-офіцер може занапастити життя простої людини, а батьки – вигнати свою дочку з дому;
в) «Тополя»; можливість перевтілення людини в живу природу.

8Визначте жанр поеми Т. Шевченка «Катерина»:
а)  ліро-епічна, соціально-побутова;       б) бурлескно-травестійна;
в) героїко-фантастична;                            г) ліро-драматична.
9.Укажіть, яка з поем Т. Шевченка має таку ідейно-проблемну спрямованість: проблема героя і народу з утвердженням визначальної ролі народу в образах конкретних коліїв-повстанців; героїка повстання та образи народних ватажків, героїв-повстанців розкриті засобом гіперболізації (історичної та сюжетної), глибокий біль за таку героїчну історію; ідея єднання слов’янських народів:
а) «Катерина»;    б) «Гамалія»;     в) «Великий льох»;      г) «Гайдамаки».

10 Напишіть твір на тему «Твір Т.Шевченка, який мені запам'ятався і чому.»

 24.04   П.Куліш «Чорна рада»Біографія письменника,стор.250-265 читати,стор.288-290 опрацювати й законспектувати у зошиті.



Комментариев нет:

Отправить комментарий