понедельник, 18 мая 2020 г.

Добрий день ,шановні учні .До кінця навчального року залишилося два тижні. Продовжуємо працювати в дистанційному режимі. Підсумуємо свої знання.Будемо писати семестрові контрольні роботи.
Виконання усіх видів робіт має своє обмеження так само, як і на уроці. Тому прохання: завдання виконуйте і пересилайте ВЧАСНО, не розтягуючи це на декілька днів, а то й тижнів!! Роботу за СЬОГОДНІШНІМ розкладом виконуйте СЬОГОДНІ і пересилайте СЬОГОДНІ! Дякую. Бажаю здоров'я, терпіння та успіхів у навчанні

                                             18.05-22.05
                                                     

                                                      5-Б,В мова


 18.05 Прослухайте текст за посиланням  і напишіть контрольний диктант

https://www.youtube.com/watch?v=yUF9oOm-WzI

20.05  Повторення теми " Лексикологія" П.66 впр.509

21.05  Повторення теми "Будова слова.Орфографія" П.67  впр.516
21.05  Повторення теми " Орфоепія.Орфографія"  П.68 впр.525

                                              5-Б,В  література

18.05  Дочитати оповідання "Сіроманець" стр.245  завд. 8,9,10 письмово

21.05  Контрольна робота 

Контрольна робота «Рідна Україна. Світ природи»

Початковий рівень (за правильну відповідь 0,5 б)

1. Автором вірша «Гаї шумлять» є:
 а) Тарас Шевченко;          
б) Павло Тичина;         
в) Євген Гуцало.
2. Уривок «Він прокинувся й нащулив вуха: у вогкому струмені вітру долинав сухий, різкуватий звук. Звук летів знизу, від річки.» взято з твору:
а) «Заповіт» Тараса Шевченка;
б) «У бур'янах» Степана Васильченка;   
в) «Лось» Євгена Гуцала.
3. У якому поетичному творі Т.Шевченко описує селянську родину?
а) «Садок вишневий коло хати…»;
б) «За сонцем хмаронька пливе…»;
в) «Мені тринадцятий минало».
4. Перша збірка поезій Павла Тичини мала назву:
а) «Гаї шумлять»; 
б) «Сонячні кларнети»; 
в) «Вітер з України».
5. Лось в оповіданні Євгена Гуцала провалився на льоду тому, що:
а) потрапив у заздалегідь розкладену людьми пастку;
б) весняний лід виявився неміцним;
в) дядько Шпичак сполошив лісового звіра пострілом, і той з переляку вскочив в ополонку.
6. Образний вислів, у якому ознаки людини переносяться на неживий предмет чи явище – це:
а) епітет;
б) гіпербола;
в) персоніфікація.
7. У рядку «За сонцем хмаронька пливе» використано:
а) епітет;
б) порівняння;
в) персоніфікацію.
8. У рядку «Ген неба край – як золото» використано:
а) порівняння;
б) епітет;
в) гіперболу.

Середній рівень (правильна відповідь – 1 бал)
9. Установіть відповідність

Назва вірша
Уривок
1. «Садок вишневий коло хати»
а) Я йду, іду – Зворушений.
    Когось все жду – співаючи.
2. «Гаї шумлять»
б) Коли сам весь тремтиш,
     весь смієшся, ридаєш…
3. «Не бував ти у наших краях»
в) Хвилюють, малюють, квітують поля   – Добридень тобі, Україно моя!
4. «Блакить мою душу обвіяла»
г) Затихло все, тільки дівчата
     Та соловейко не затих.

10. Установіть відповідність

Тропи
Приклад
1. Епітет
а) ніби серце одпочине;
2. Порівняння
б) думки пряде – над нивами;
3. Метафора
в) садок вишневий коло хати;
4. Персоніфікація
г) а туман, неначе ворог.

Достатній рівень (правильна відповідь на кожне запитання 2 бали)

11. Вкажіть, які художні засоби вжито в рядках:
Щось мріє гай –
Над річкою.
Ген неба край –
Як золото.
Мов золото – поколото,
Горить-тремтить ріка,
Як музика.      ( П. Тичина).
12. Хто уособлює добро, а хто – зло у творі Євгена Гуцала «Лось»? Підтвердіть свою відповідь змістом твору.

Високий рівень ( правильна відповідь – 2 бали)

13.     Який твір (прозовий чи віршований) з цього розділу вам найбільше сподобався і чому?



                                   7   Українська мова


18.05  П.50 впр.536


20.05  П.49 впр.529
                                   
                                                 Література
18.05  стр.264 Прочитати поезію " Чому, сказати,й сам не знаю" відповісти на запитання. Вивчити на вибір одну поезію Малишка.


22.05   Контрольна робота 
Семестрова контрольна робота  з української літератури у 7 класі

Завдання 1-12 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких лише ОДНА ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну відповідь. По 0,5 бала
1. Де 1931 року народився письменник Григір Тютюнник?
а) у селі Шилівка на Полтавщині;
б) у селі Дяківці на Вінниччині;
в) у селі Нагуєвичі на Львівщині;
г) у селі Кирилівці на Черкащині.
2. Коли відбуваються події, змальовані Гр. Тютюнником  у повісті «Климко»?
а) під час голодомору;
б) під час Великої Вітчизняної війни;
в) під час післявоєнних голодних років;
г) у мирний час.
3. Скарб у однойменному творі О. Стороженка – це узагальнений образ…
а) долі;  б) щастя;  в) багатства;  г) благополуччя.
4. Чому рада була мишка із однойменного твору Б. Лепкого, що її діти не чують розмову господині з бідною жінкою?
а) бо діти могли б злякатися;      б) щоб не навчилися брехати;
в) бо вона була з лайкою;            г) щоб їх ненароком не побачили.
5. Почесним професором якого університету є Ліна Костенко?
а) імені Тараса Шевченка;
б) «Києво-Могилянської академії»;
в) КНЕУ;
г) Краківського університету.
6. Хто із  вивчених письменників народився на Лубенщині?
а) В. Симоненко;
б) А. Малишко;
в) Гр. Тютюнник;
г) О. Стороженко.
7. Хто  написав казку, долею головної героїні якої так переймається Софійка із повісті М. Павленко «Русалонька із 7-В або Прокляття роду Кулаківських»  на початку повісті?
а) Г. К. Андерсен;
б) брати Грімм;
в) О. Пушкін;
г) І. Франко.
8. Які квіти посадив Фрідріх (герой новели Л. Пономаренко «Гер переможений»), скопавши маленьку грядочку?
а) чорнобривці;   б) мальви;   в) нагідки;   г) васильки.
9. Сином якого відомого українського письменника був Олег Ольжич?
а) Михайла Стельмаха;
б) Івана Франка;
в) Олександра Олеся;
г) Андрія Чайковського.
10. У якому персоніфікованому образі постає радість в однойменному вірші Олени Теліги?
а) босоногої дівчинки;
б) вітрогона-хлопчини;
в) пташки;
г) квітки.
11. Яке справжнє прізвище Івана Сили із твору О. Гавроша?
а) Фурса;
б) Фірцак;
в) Франко;
г) Федькович.
12. Кого із поетів можна назвати піснярем?
а) В. Симоненка;
б) А. Малишка;
в) О. Ольжича;
г) О. Телігу.
Завдання 13-15 мають на меті встановлення відповідності між рядками. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ. По 1 балу
13. Установіть  відповідність між авторами та їхніми творами.
1 Костенко                         А «Ти знаєш, що ти – людина?»
2 Симоненко                      Б «Сучасникам»
3 Ольжич                            В «Вчителька»
4 Теліга                                Г «Захочеш – і будеш»
5 Малишко                          Ґ «Веснянка»
                                             Д «Крила»
14. Установіть  відповідність між героями та  творами, у яких ви з ними зустрічалися.
1 Зульфат                             А «Мишка»
2 Павлусь                             Б «Климко»
3 Сніжана                             В «Гер переможений»
4 Фрідріх                              Г «Неймовірні пригоди Івана Сили»
5 Мілка                                 Ґ «Скарб»
                                              Д «Русалонька із 7-В або Прокляття роду Кулаківських»
15.  Установіть  відповідність між назвою твору та цитатою.
1 «Крила»                              А «…В людині, затям, Лежить невідгадана сила…»
2 «Лебеді материнства»       Б  «До міського руху ми не звикли,
                                                   А хлопчина рветься, як метелиця…»
3 «Захочеш – і будеш»         В «Немає поля, то буде воля.
                                                   Немає пари, то будуть хмари»
4 «Радість»                            Г «Хай на ньому цвіте росяниста доріжка,
                                                   І зелені луги, й солов’їні гаї…»
5 «Пісня про рушник»         Ґ  «Не треба слів! Хай буде тільки діло!...»
                                               Д  «Заглядає в шибу казка сивими очима,
                                                    Материнська добра ласка в неї за плечима»
 Завдання 16-18 мають на меті встановлення рівня знань з теорії літератури.  По 1 балу
16. Установіть  відповідність між жанрами та  творами.
1 Повість                              А «Гер переможений»
2 Оповідання                       Б «Вчителька»
3 Новела                               В «Климко»
4 Пісня                                  Г «Сучасникам»
5 Казка                                  Ґ «Скарб»
                                              Д «Мишка»
17. Дайте визначення новели.
18. Випишіть із уривка повісті «Климко» Гр. Тютюнника усі художні засоби.
«Климко прокинувся від холодної роси, що впала йому на босі ноги (видно, кидався уві сні), і побачив над собою скам’яніло-бузкове небо, яким воно буває лише восени на сході сонця, − без жайворіння, без легких з позолотою хмарок по обрію, без усміхненої радості пробудження. Климко підібгав ноги під поли діжурчини, щоб зогрілися, й онімілою тремтячою рукою дужче розгорнув солому напроти очей. Він спав під скиртою».         
                                                       


                                                             8-Б клас  Мова

18.05   П.26  впр.270

20.05 Повторення .П. 28  впр.302

                                                            8-Б Література

18.05  дочитати  " Вітька + Галя...",стор.250  "завд.додому" 1,2 на вибір.

20.05  Контрольна робота 

Семестрова контрольна робота з української літератури у 8 класі

Завдання 1-12 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких лише ОДНА ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну відповідь. По 0,5 бала
1. Яку назву мав перший варіант п’єси «Сто тисяч»?
А «Гроші»
Б «Авантюра»
В «Шахрай»
Г «Калитка»
2. З якою сільськогосподарською худобою порівнюється неволя народу. Коцюбинського «Дорогою ціною»??
А волом
Б туром
В конем
Г биком.
3. Кому належить фраза: «Коцюбинський розширив обрій української повісті»?
А І. Франку
Б Лесі Українці
В І. Карпенку-Карому
Г О. Кобилянській
4. У чому полягав моральний урок дідів з оповідання О. Довженка «Ніч перед боєм» для молодих бійців?
А Вони попалили всі човни й зірвали ворогові переправу
Б Вони перевернули човни й загинули разом із ворогами
В Діди зробили засідку й побили багато ворогів
Г Діди мужньо витримали знущання ворогів і не видали партизанів
5. Кого діди Платон і Савка ставили за приклад бійцям, що відступали?
А Кармалюка                          
Б Гонту, Залізняка
В своїх синів
Г самих себе
6. Який епізод є кульмінацією у творі Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути»?
А Поєдинок на шпагах Юлька та Славка
Б Суд над Славком
В Привід хлопця, який назвався Беркутою, до дитячої кімнати міліції
Г Запізнення Славка на театральну виставу до Лілі
7. Хто вірив у  невинуватість Славка?
А тренер, Лілі
Б Стефко та Юлько
В класний керівник і директор школи
Г інспектор дитячої кімнати міліції, Надія Григорівна
8. Чим пишався кінь Шептало з оповідання В. Дрозда?
А Своєю силою, красою, незвичайністю
Б Тим, що він був чемпіоном з бігу
В Своїми предками − цирковими кіньми
Г Тим, що його любив конюх і підгодовував смачненьким
9. Чого найбільше кінь Шептало не любив?
А Їздити на базар і крутити колесо
Б Ходити з усіма кіньми на водопій
В Возити важкі вантажі − дрова, цеглу
Г Битися, штовхатися біля кормушки
10. Хто був учителем дракона Грицька із повісті-казки Ю. Винничука?
А Сам князь
Б Пустельник
В Князівна Настасія
Г Таємний радник князя Антось
11. Чого не робив Федько з повісті В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» для закоханого Вітьки?
А Складав серенаду
Б Давав списувати домашні завдання
В Написав вірша до газети
Г Добував гроші для кіно
12. Правильними є всі твердження, ОКРІМ
А Слова пустельника «Усе в природі має своє призначення» адресовані дракону (за твором Юрія Винничука «Місце для дракона»).
Б Розповідь у творі Юрія Винничука «Місце для дракона» ведеться від першої особи.
В Твір Валентина Чемериса «Вітька + Галька, або Повість про перше кохання» складається з двох частин.
Г Твір Юрія Винничука «Місце для дракона» за жанром – повість-казка.
Завдання 13-15 мають на меті встановлення відповідності між рядками. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ. По 1 балу
13. Установіть відповідність між центральною проблемою та твором і автором.
1 Людина в суспільстві, її знеосіблення                А «Дорогою ціною» М. Коцюбинського
2 Добро і зло, доцільність самопожертви              Б «Білий кінь Шептало» В. Дрозда
3 Воля людини та можливості її здобуття             В «Ніч перед боєм» О. Довженка
4 Патріотизм та героїзм при захисті рідної землі  Г «Місце для дракона» Ю. Винничука
5 Дорослішання, роль батьків у вихованні дітей   Ґ  «Сто тисяч» І. Карпенка-Карого
                                                                                    Д «Шпага Славка Беркути» Н. Бічуї
14. Установіть відповідність між літературними героями та їхніми характеристиками.
1 «Який із нього єретик? Молоде ще, зелене»        А Шептало («Білий кінь Шептало»)
2 «Серед усіх робіт він найбільше                            Б Пустельник («Місце для дракона»)
недолюблював крутити привід і їздити до міста»
3 «Але навіть він своїм приземленим                      В Грицько («Місце для дракона»)
розумом тямкує тимчасовість своєї
влади над Шепталом»
4 «Держава спала. Я мусив її розбудити,                 Г Настуня («Місце для дракона»)
поки був дракон, я мав сенс життя»                         
                                                                                      Ґ Степан («Білий кінь Шептало»)
15. Установіть відповідність між цитатною характеристикою і персонажем літературного твору.
1 «Та й я ж цілісінький тиждень на ногах                                   А Остап («Дорогою ціною»)
 і роблю не покладаючи рук»
2 «Хай воно згорить без вогню й диму…                                   Б Параска( «Сто тисяч»)
Втечу… Піду за Дунай, може, там люди не пособачились…»
3 «Далі прокинулась і чую, що все мені противне,                     В Соломія («Дорогою ціною»)
все гидке: і чоловік, і панщина, й життя моє
безщасне… Пропадай воно все пропадом…
Піду і я світ за очі»
4 «Дівка красива, здорова, зна всі порядки,                                 Г Герасим («Сто тисяч»)
коло птиці, коло свиней, коло корів –                          
одне слово, хазяйка біля всього»
                                                                                                           Ґ Мотря («Сто тисяч»)
Завдання 16-18 мають на меті встановлення рівня знань з теорії літератури. Передбачають доповнення  визначення та встановлення відповідності. По 1 балу
16. … характеризується насамперед тим, що водночас трагічно і комічно вияскравлює одні й ті самі явища, при цьому трагічне і комічне взаємно посилюються, а співчуття автора до одного персонажа суперечить співчуттю до іншого.
17. Епічний прозовий твір (рідше віршований), який характеризується однолінійним сюжетом, а за широтою охоплення життєвих явищ і глибиною їх розкриття посідає проміжне місце між романом та оповіданням, називається …
18. Установіть відповідність між художнім засобом та прикладом.
1 Порівняння                                                                 А «Неприємна, знайома млявість –
                                                                                             провісниця всіляких прикростей –
                                                                                             закрадалася в груди». 
2 Метафора                                                                    Б «…маленький чоловічок, навіть не білий,
                                                                                             а якийсь землисто-сірий,
                                                                                             з брудними, корявими ручиськами».
3 Епітет                                                                           В «Думки перестрибують, ніби плуг на розворотах,
                                                                                            спокійні й приємні, як літній вечір після роботи».
4 Звертання                                                                    Г «Хлопчак наблизився до загорожі і
                                                                                            хвацько стрельнув батогом…»
                                                                                         Ґ «Дядьку Степане! Казав завфермою,
                                                                                            щоб ви до привода конячину прислали».




                                                        9- А,Б Мова

19.05  Контрольна робота


Контрольна робота з мови семестрова
1. Знайдіть складне речення:
   А) Мати з Нимидорою порались у хаті, готували вечерю.
   Б) Вона – це гармонійний спів, дух злагоди і миру.
   В) Над хатою зійшла вечірня зоря, заграла золотом у яблуневім цвіті.
   Г) Уночі несподівано знявся північний вітер, небо скоро затяглося хмарами.
2. Між частинами складносурядного речення кома не ставиться, якщо:
   А) у простих реченнях, які входять у складносурядне, говориться про швидку зміну
        подій;
   Б) друге речення містить у собі несподіваний наслідок чи різке протиставлення;
   В) перед єднальним чи розділовим сполучником у складносурядному реченні є
       спільний другорядний член, що стосується обох простих речень;
   Г) прості речення з’єднані підрядними сполучниками.
3. Тема тексту – це:
   А) мета тексту, заради якої його створено;       Б) те, про що йдеться в тексті, його зміст;
   В) сукупність виражальних засобів;                  Г) стилістичні засоби.
4. Які слова допомагають уникнути повторів у тексті:
   А) антоніми;       Б) синоніми;
   В) омоніми;        Г) пароніми.
 5.Укажіть рядок, у якому подано правильне визначення синтаксису.
    А.Розділ науки про мову, який вивчає будову та значення словосполучень.
    Б.Розділ науки про мову, який вивчає будову та значення речень.
    В.Розділ науки про мову, який вивчає будову та значення словосполучень та речень.
    Г.Розділ науки про мову, який вивчає  частини мови.
6. Укажіть відповідність між реченням та його характеристикою.
А. Складносурядне з єднальним          1.Вдягнеш зимове пальто, а воно
    сполучником.                                        відлига, аж капотить (Л. Тараненко).
Б. Складносурядне з розділовим          2.Прийде тепло, і під моє вікно
    сполучником.                                        повернеться пара ластівок (Л. Тараненко).
В. Складносурядне з протиставним     3.Шпаки – це імітатори веселі:
      сполучником.                                      то іволга у пісні їх дзвенить,
                                                                  то хлопчик, друзів кличучи, свистить,
                                                                  то соловейко розсипає трелі…(М.Рильський).
Г. Просте ускладнене  речення.            4. Обабіч дороги болото давнє,
                                                                  очеретом густим заросле…       (Л. Тараненко).                                      
                                                                  5. Максим сів на стілець і подумав,       
                                                                   що йому незабаром в армію…      (Л. Тараненко). 
7. Укажіть відповідність між реченням та його характеристикою.
  А. Складнопідрядне з                  1. Захотілося стукнути по ньому,
     підрядним причини.                щоб посипалися друзки (Л.Тараненко).           
  Б.Складнопідрядне з                    2. Вдень я погоджувалася з татком,             
     підрядним мети.                      що Вадим вродливий…(Л.Тараненко)               
  В.Складнопідрядне з                    3. Тут саме життя підіймає, бо рано             
     підрядним з’ясувальним.       починається трудовий день (О.Гончар).
  Г. Складнопідрядне з                   4. Хоч і лягла в постіль, не могла
     підрядним допустовим.          заснути (Л.Тараненко).
                                                         5. Вадим, звиклий до поклоніння,
                                                  не звертав ні на кого і ні на що уваги ( Л. Тараненко )
8.Укажіть відповідність між безсполучниковим складним реченням та  визначенням
     смислових зв’язків між предикативними частинами.
   А. Перша частина виражає       1. Дедалі більш видніє, степ
        умову, за якої можлива дія      ширшає, розпросторюється після                      
        в другій частині.                       нічної мли (О. Гончар).                                       
   Б. Друга частина розкриває       2. А слово скаже – з пам’яті не                        
       причину дії, про яку йдеться   викинеш (Л.Костенко).                                       
       в першій частині.                        3. Тоді впізнала: це був той самий
   В. Друга частина розкриває      лицар… (Р. Іваничук).
       або уточнює зміст першої        4. Бджоли раді цвіту – люди літу
       частини.                                       ( Нар. тв.).
   Г. Перша й друга частини          5. Однокрил вибрався з кущів, присів
       повідомляють про події,           біля вогнища і дивився на жар (Григір Тютюнник).
      які відбуваються одночасно.
9. Укажіть схему, яка відповідає структурі речення.
      Ось уже коні беруть на другу вулицю, ось уже востаннє промайнули голови молодят,  
      а ми ще дивимося і дивимося і на дальні приімлені весною поля, і на сонце, і на
      вітряк – оту селянську птицю-казку, що все збирається злетіти в небо, та не може
      розлучитися із землею (М.Стельмах).
     А. […], […], а […], (що…), та […].
     Б. […], […], а […], (що…), та (…).
     В. […], […], а […], (що…).
     Г. Немає правильної відповіді.
10.Укажіть схему, яка відповідає структурі речення.
    Данило любив, як, вигинаючись, б’ючи на сполох, аж до самого неба половіли ниви, і мав радість, коли червень клав сивину на жито, а золотінь на пшеницю; він любив, коли вдосвіта липень клепав коси, коли серпень цілими днями тиховійно сіяв у рахманну землю зерно й надії і вересень стишував напівсонну пісню джмеля
 ( М. Стельмах).
     А. […, (як…) ,..], (коли…), а (…); […], (коли…), (коли…) і (…).
     Б. […, (як…) ,..], (коли…), […], (коли…), (коли…) і […].
     В. […], (як…), і […], (коли…), а (…); […], (коли…), (коли…) і […].
     Г. Немає правильної відповіді.
11. Укажіть речення з сурядним і підрядним зв’язками.
     А. Ти забув, що пес, який хоче вкусити, зубів не вишкірює…(Р. Іваничук).
     Б. Я пробував заперечити, але візир показав мені листа, писаного твоєю рукою
         (Р. Іваничук).
    В. Тільки запам’ятай: той не любить своєї батьківщини, хто хоче нагороди за любов до
        неї (Р. Іваничук).
    Г. Задумувалась не раз Марія, чому такий добрий для неї цей ледь похилий рудовусий
         чоловік, та догадатись було неважко (Р. Іваничук).
12.Укажіть речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв’язками.
     А. Вона заговорила тією чистою, не зіпсованою татаризною мовою, яку чув ще в
         дитинстві (Р. Іваничук).
     Б. Умерла пісня, що гомоніла в селі вечорами, адже мусульмани не виходять із хат
          після заходу сонця; почала стихати українська мова на вулиці – розмовляти нею
          стало незручно перед татарами; татарки вороже дивилися на дівчат і молодиць, що
          ходили з відкритими обличчями, тож, ідучи в Бахчисарай на базар, українки
          закутувалися в чадри, щоб не дратувати правовірних (Р. Іваничук).
     В. Азем-паша приклав руку до грудей, прощаючись з Омаром, і вийшов із селямлика
           (Р. Іваничук).
      Г. Пригорнув скитальників, пригостив, та й відмолодів якось Стратон, наче свою
           рідну сім’ю знайшов на вигнанні (Р. Іваничук).

 22.05  Повторення П.36 впр.443


                                                                   Література
                                                                 9-А  
20.05  Дочитати "Інститутка"

22.05            Контрольна робота  


Тестові завдання.
. У яких літературних родах і жанрах виступала Марко Вовчок?
а)оповідання, повісті;         
б) епос;                                             
в)романи;
г)байки.

2.Хто називав Марка Вовчка своєю донею?
а) П.Куліш;               
б) Т. Шевченко;                   
в) М. Шашкевич;
г) І.Франко.

3.Укажіть назву першої збірки  оповідань  Марка Вовчка:
а) “Правдиві оповідання”;             
б) “Народні оповідання”;                1
в) “Народні казки”;
г) “Інститутка”.

4.П. Куліш є автором:
а)  першого українського тлумачного словника;
б) першого українського “Правопису”;
в)  української абетки;
г) першої української стилістики.

5. Як називався журнал, який видавав П. Куліш?
а)  “Ластівка”;                      
б)  “Хата”;                
в) “Дзвін”;
г) “Основа”.

6. Твір П. Куліша “Чорна рада” за жанром:
а) лицарський роман;                     
б) пригодницький роман;  
в) історичний роман-хроніка;
г) етнографічний роман-феєрія.

7. Темою твору П. Куліша “Чорна рада” є:
а) змалювання боротьби за гетьманську булаву;
б) заклик до єднання козацтва;
в) одруження Петра і Лесі;
г)  розбрат серед козацтва, яке поділилося на ко­зацьку старшину та низове козацтво.

8. Художню структуру “Чорної ради” П. Куліш будує за зразком:
а) історичних романів В. Скотта;             
б) історичних поем Т. Шевченка;             
в) повісті М. Гоголя “Тарас Бульба”;
г) твору І. Франка “Іван Вишенський”.

9. Укажіть літературний псевдонім дружини П. Куліша:
а) Ганна Барвінок;      
б)ОленаПчілка;
в) Леся Українка;        
г) Марко Вовчок

10. Про які історичні події ідетьсяв історичномуромані П. Куліша “Чорна рада?”
а) про війнупідпроводом Б. Хмельницького 1948 –1654 pp.;
б) про раду Хмельницького з Барабашем і зраду Барабаша;
в) про складнічасипіслясмерті Б. Хмельницького, обрання нового гетьмана на
Ніжинськійраді “черні” у 1663 p.;
г) про трагічні для УкраїнинаслідкипоразкишведськоїарміїпідПолтавою.

11. Події якого історичного періоду описані в романі П. Куліша “Чорна рада?”
а) початок козаччини;                    
б) Хмельниччина;                           
в) Руїна;
               г) Коліївщина
12. Укажіть, хто з персонажів роману П. Куліша “Чорна рада” був носієм і хранителем традицій, звичаїв Січі:
           а) Шрам;
б) Пугач;  
в)Тур; 
г) Петро Шраменко.

                                                           9-Б  література

20.05  Дочитати " Інститутка",стор.314 завд.24 (запишіть питання до дискусії

Комментариев нет:

Отправить комментарий