Добрий день ,шановні учні .До
кінця навчального року залишилося три тижні. Продовжуємо працювати в
дистанційному режимі. Підсумуємо свої знання.Будемо писати семестрові
контрольні роботи.
Виконання усіх видів
робіт має своє обмеження так само, як і на уроці. Тому прохання: завдання
виконуйте і пересилайте ВЧАСНО, не розтягуючи це на декілька днів, а то й
тижнів!! Роботу за СЬОГОДНІШНІМ розкладом виконуйте СЬОГОДНІ і пересилайте
СЬОГОДНІ! Дякую. Бажаю здоров'я, терпіння та успіхів у навчанні
12.05 – 15.05
5-Б ,В українська мова
13.05 Речення з прямою мовою й діалогом
П.65,впр.503
15.05
Контрольна робота. Узагальнення вивченого
з розділів "Орфографія", "Синтаксис",
"Пунктуація" (ІІ семестр)
12 запитань
, кожна відповідь 1 бал.
Запитання 1
Розділ науки про мову,
який вивчає систему правил написання слів, називається...
Варіанти відповідей
А)Орфографія
б)орфоепія в)синтаксис г)пунктуація
Запитання 2
Знак м'якшення на
місці пропуску треба писати в кожному слові рядка
Варіанти відповідей
А) біл..ше,
піч.., учнівс..кий
Б) вишен..ці,
ллєт..ся, сіл..с..кий
В) камін..чик,
Уман..щина, різ..бяр
Г) смієш..ся,
радіст.., літ..ній
Запитання 3
Знайдіть
слово, яке пишеться без апострофа
п...ятдесят, сім..я ,м...яч, буд..як, бур..як
Запитання 4
У якому слові після
префікса вживаємо апостроф?
Варіанти відповідей
А)від..дячити
б)від..їжджати в)від..тиснути г)від..ірвати
Запитання 5
Укажіть слова, у яких пишеться
ЙО:
Варіанти відповідей
А)с..годн
іб) кра..вий в) с..рбати г)міль..н д) сл..за е)вол..вий
Запитання 6
Літеру Е на місці
крапок треба писати в усіх словах рядка:
Варіанти відповідей
А) книж..чка,
пр..милий, суп..р..чливий, п..чатка
Б) в..лос..пед,
с..режки, пр..міський, пташ..чка
Запитання 7
Літера-З- пишеться в усіх словах рядка...
Варіанти відповідей
А) ..чистити
,..боку ,ро..тривожити, запорі..ький,
моту..ка
Б)..тиха, ро..хитати,
моро., .ро..чистити, ..коса, бе..коштовно
Запитання 8
У якому
словосполученні відсутнє подвоєння літер: Півден..ий Буг, золотий годин..ик,
л..ється вода, журавлин..ий ключ ( написати це словосполучення)
Запитання 9
Словосполученнями є
усі варіанти, ОКРІМ ( наисати ці словосполучення)
Варіанти відповідей
весело стрибати,
зелений гай ,мати співає, накивати п'ятами,
близький родич, збирати урожай ,стоїть на горі, поважати
людину
Запитання 10
Знайдіть речення з
узагальнювальним словом (розділові знаки опущено):
Варіанти відповідей
А) Василько
глянув навкруги здорові дуби стояли в
лісі.
Б) Тут швидко
зникло все і човен і постать матері.
В) Павутиння
обснувало тополі верби тини.
Г) У лісі почувся
тупіт і тріск сушняку.
Запитання 11
Знайдіть речення із
звертанням і вставним словом (розділові знаки опущено)
Варіанти відповідей
А)Мамо будь ласка
подай мені тарілку.
Б) Ой ти мабудь
прийдеш завтра
В)На щастя брат
затримався.
Г)Кажуть діти навчання
починають з "азів".
Запитання 12
Оберіть правильний
варіант пояснення
Варіанти відповідей
А)Коні звернули з
дороги і побігли праворуч. – Складне речення
Б)Мине тиждень, і
осінь перебере свої повноваження. – Складне речення
В)Я подумав, що то
пронеслась ворона. - Речення з прямою мовою
Г)Василько підвівся,
побіг до саней. Речення ускладнене однорідними додатками.
5-Б Література
14.05
М.Вінграновський « Сіроманець». Стор.225-234,читати,відповідати на запитання.
5 – В Література
14.05 Продовжуємо
читати оповідання « Сіроманець» .Стор.242 завд. 3 письмово
15.05 Дочитати
оповідання .Стор.242 завд.8,9,10 письмово
7 –Б Мова
13.05 Семестрова
контрольна робота .
Тестові
завдання (по
2 бали за кожне правильно виконане завдання):
1.
У реченні прийменник завжди виступає:
а)
головним членом речення;
б)
другорядним членом речення;
в) і
головним, і другорядним членом речення;
г)
не є членом речення.
Складіть і
запишіть приклад 2-ох речень із похідним та непохідним прийменником, розставте
розділові знаки.
2. Знайдіть речення дієприкметниковим зворотом:
а)
Добріє світ народжений в любові. (Т. Коломієць)
б) Я
хочу бачити світ розплющеними очима… (І. Драч)
в)
Спорожнілий колос стоїть вищий за всіх. (Народна творчість)
г)
Згаяного часу і конем не наздоженеш. (Народна творчість)
Складіть і запишіть приклад речення із
дієприкметниковим зворотом, розставте розділові знаки.
3. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова належать
до першої дієвідміни:
а) поважають,здобувають,пишуть;
б)стоять,радять,бродять;
в)звіряють,організовують,вчать;
Від усіх дієслів
під буквами а,б,в утворіть дієслова 2 особи множини
Напр.
пишуть-пишете…
4.
Позначте рядок, у якому всі прийменники
пишуться разом:
а)
на\зустріч, в\наслідок, за\ради, по\над;
б)
із\за, з\за, з\поміж, під\час;
в)
залежно\від, на\в\коло, по\під;
г)
з\над, на\зустріч, з\поміж.
Складіть і запишіть приклад речення із
похідним прийменником, підкресліть члени речення.
5.
Вкажіть рядок, у якому не з дієприкметником
пишеться окремо:
а)
не/сподівана зустріч;
б)
не/стихаючий шум;
в)
не/втрачена сила;
г)
не/відправлений сестрі лист.
Складіть і
запишіть приклад речення , в якому дієприкметник із НЕ писався б окремо.
6.
Виконайте синтаксичний розбір речення:поставити розділові знаки, дати
характеристику речення,надписати частини мови над кожним словом, підкреслити
члени речення (2 бали за правильно
виконане завдання):
Непорушно стоять дерева, загорнені в сутінь,
рясно вкриті краплистою росою.
14.05 Частка.П.48 вивчити
правила,таблицю,групи модальних часток,впр.515
7-Б Література
14.05 А.Малишко біографія письменника. « Пісня про
рушник» стор.261-264 відп . на запитання 1,2,4.5.6 письмово.
Одну із трьох
поезій на вибір треба вивчити .Присилайте відео .
8 Б Мова
13.05 Семестрова контрольна
робота
Кожне завдання 2
бали
Тестові завдання:
1. Граматичну основу речення становлять
а) слова, граматично не зв’язані з реченням;
б) другорядні члени речення;
в) головні члени речення.
Скласти речення 1 варіант – односкладне, 2 варіант – двоскладне , підкреслити в ньому граматичну основу.
1. Граматичну основу речення становлять
а) слова, граматично не зв’язані з реченням;
б) другорядні члени речення;
в) головні члени речення.
Скласти речення 1 варіант – односкладне, 2 варіант – двоскладне , підкреслити в ньому граматичну основу.
2. Складеним іменним присудком називається присудок,
а) виражений словосполученням;
б) утворений з іменної частини й допоміжного дієслова-зв’язки;
в) утворений з допоміжного дієслова й неозначеної форми дієслова.
Скласти й записати речення 1 варіант з іменним складеним присудком, 2 варіант з дієслівним присудком, його підкреслити.
3. Означення, яке має такий самий рід (в однині), число й відмінок, що й означуване слово, називається
а) прикладкою;
б) узгодженим означенням;
в) неузгодженим означенням.
Скласти й записати речення 1 варіант - з поширеним відокремленим означенням, 2 варіант – із поширеним означенням, яке не відокремлюється, його підкреслити.
4. Між прикладкою й означуваним словом ставиться дефіс, якщо
а) прикладка є власною назвою підприємства, установи;
б) прикладка є власною назвою газети, журналу, книжки;
в) прикладка й означуване слово є загальними назвами або прикладка-загальна назва стоїть після власної назви.
Придумати
і записати 5 прикладок, підкреслити у них орфограми.
5. Тире між підметом і присудком стоїть у реченні:
а) З їжака не буде бика. (Нар.творч.);
б) Будувати велику мороку мати. (Нар.творч.);
в) Квіти розвиваються не тільки в неділю. (Нар.творч.).
Скласти й записати речення, у якому є тире між підметом і присудком.
6. Порівняльний зворот є у реченні:
а) А дівчина була як сонце. (Олександр Олесь.);
б) Народ як мертвий спить без снів. (Олександр Олесь.);
в) Народ не вмер народ живе хвилює по Руїні. (Олександр Олесь.)
Скласти й записати речення з порівняльним зворотом.
8
–Б Література
13.05 Продовжуємо читати повість «Вітька + Галя
…»стор.221-234, установити відповідність завдання 3 на стор.234,стор. 235
«завд. додому» письмово.
9
- А,Б Мова
12.05 РЗМ. Конспект
. Стор.248-250 .Опрацювати матеріал на стор. 248,впр.523(2,3 завд),або впр.524
на вибір.
9-
А Література
13.05 Марко Вовчок
,стор.239-295 опрацювати біографію письменниці у зошиті.
15.05 « Інститутка»
читати повість,стор.314 «дом. завд.» № 7 у зошиті.
9- Б Література
Будь ласка, перегляньте перед контрольною роботою тему
Марко Вовчок .В контрольній буде кілька питань з цієї теми.
13.05 Контрольна робота
Тестові завдання.
. У яких літературних родах і жанрах виступала Марко Вовчок?
а)оповідання, повісті;
б) епос;
в)романи;
г)байки.
2.Хто називав Марка Вовчка своєю донею?
а) П.Куліш;
б) Т. Шевченко;
в) М. Шашкевич;
г) І.Франко.
3.Укажіть назву першої збірки оповідань
Марка Вовчка:
а) “Правдиві оповідання”;
б) “Народні оповідання”; 1
в) “Народні казки”;
г) “Інститутка”.
4.П. Куліш є автором:
а)
першого українського тлумачного словника;
б) першого українського “Правопису”;
в)
української абетки;
г) першої української стилістики.
5. Як називався журнал, який видавав П.
Куліш?
а)
“Ластівка”;
б)
“Хата”;
в) “Дзвін”;
г) “Основа”.
6. Твір П. Куліша “Чорна рада” за жанром:
а) лицарський роман;
б) пригодницький роман;
в) історичний роман-хроніка;
г) етнографічний роман-феєрія.
7. Темою твору П. Куліша “Чорна рада” є:
а) змалювання боротьби за гетьманську
булаву;
б) заклик до єднання козацтва;
в) одруження Петра і Лесі;
г)
розбрат серед козацтва, яке поділилося на козацьку старшину та низове
козацтво.
8. Художню структуру “Чорної ради” П. Куліш будує за
зразком:
а) історичних романів В. Скотта;
б) історичних поем Т. Шевченка;
в) повісті М. Гоголя “Тарас Бульба”;
г) твору І. Франка “Іван Вишенський”.
9. Укажіть літературний псевдонім дружини П. Куліша:
а)
Ганна Барвінок;
б)ОленаПчілка;
в)
Леся Українка;
г)
Марко Вовчок
10. Про
які історичні події ідетьсяв історичномуромані П. Куліша “Чорна рада?”
а)
про війнупідпроводом Б. Хмельницького 1948 –1654 pp.;
б)
про раду Хмельницького з Барабашем і зраду Барабаша;
в) про
складнічасипіслясмерті Б. Хмельницького, обрання нового гетьмана на
Ніжинськійраді
“черні” у 1663 p.;
г) про трагічні для
УкраїнинаслідкипоразкишведськоїарміїпідПолтавою.
11. Події якого історичного періоду описані в романі П. Куліша “Чорна рада?”
а) початок козаччини;
б) Хмельниччина;
в) Руїна;
г)
Коліївщина
12. Укажіть,
хто з персонажів роману П. Куліша “Чорна рада” був носієм
і хранителем традицій, звичаїв Січі:
а) Шрам;
б) Пугач;
в)Тур;
г) Петро Шраменко.
15.05 стор.293-295
.Конспект у зошиті,стор.308-309 опрацювати у зошиті.
Комментариев нет:
Отправить комментарий