понедельник, 11 мая 2020 г.


 Добрий день ,шановні учні .До кінця навчального року залишилося три тижні. Продовжуємо працювати в дистанційному режимі. Підсумуємо свої знання.Будемо писати семестрові контрольні роботи.

Виконання усіх видів робіт має своє обмеження так само, як і на уроці. Тому прохання: завдання виконуйте і пересилайте ВЧАСНО, не розтягуючи це на декілька днів, а то й тижнів!! Роботу за СЬОГОДНІШНІМ розкладом виконуйте СЬОГОДНІ і пересилайте СЬОГОДНІ! Дякую. Бажаю здоров'я, терпіння та успіхів у навчанні



                                           12.05 – 15.05

                               

 

                                       5-Б ,В   українська  мова


13.05  Речення з прямою мовою й діалогом П.65,впр.503
15.05
Контрольна робота. Узагальнення вивченого з розділів "Орфографія", "Синтаксис", "Пунктуація" (ІІ семестр)
12 запитань , кожна відповідь 1 бал.
Запитання 1
Розділ науки про мову, який вивчає систему правил написання слів, називається...
Варіанти відповідей

А)Орфографія б)орфоепія в)синтаксис г)пунктуація
Запитання 2
Знак м'якшення на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка
Варіанти відповідей
А) біл..ше, піч.., учнівс..кий
Б) вишен..ці, ллєт..ся, сіл..с..кий
В) камін..чик, Уман..щина, різ..бяр
Г) смієш..ся, радіст.., літ..ній

Запитання 3
Знайдіть слово, яке пишеться без апострофа
п...ятдесят, сім..я ,м...яч, буд..як, бур..як
     
Запитання 4
У якому слові після префікса вживаємо апостроф?
Варіанти відповідей
А)від..дячити б)від..їжджати в)від..тиснути г)від..ірвати
Запитання 5
Укажіть слова, у яких пишеться ЙО:
Варіанти відповідей
А)с..годн іб) кра..вий в) с..рбати г)міль..н д) сл..за е)вол..вий
Запитання 6
Літеру Е на місці крапок треба писати в усіх словах рядка:
Варіанти відповідей
А) книж..чка, пр..милий, суп..р..чливий,  п..чатка
Б) в..лос..пед, с..режки, пр..міський, пташ..чка

Запитання 7
 Літера-З- пишеться в усіх словах рядка...
Варіанти відповідей
А) ..чистити ,..боку  ,ро..тривожити,  запорі..ький,  моту..ка
Б)..тиха, ро..хитати, моро., .ро..чистити,  ..коса,  бе..коштовно

Запитання 8
У якому словосполученні відсутнє подвоєння літер: Півден..ий Буг, золотий годин..ик, л..ється вода, журавлин..ий ключ ( написати це словосполучення)
       
Запитання 9

Словосполученнями є усі варіанти, ОКРІМ ( наисати ці словосполучення)
Варіанти відповідей
 весело стрибати, зелений гай ,мати співає, накивати п'ятами,
 близький родич, збирати урожай ,стоїть на горі, поважати людину

Запитання 10
Знайдіть речення з узагальнювальним словом (розділові знаки опущено):
Варіанти відповідей
А) Василько глянув навкруги  здорові дуби стояли в лісі.
Б) Тут швидко зникло все і човен і постать матері.
В) Павутиння обснувало тополі верби тини.
Г) У лісі почувся тупіт і тріск сушняку.

Запитання 11
Знайдіть речення із звертанням і вставним словом (розділові знаки опущено)
Варіанти відповідей
А)Мамо будь ласка подай мені тарілку.
Б) Ой ти мабудь прийдеш завтра
В)На щастя брат затримався.
Г)Кажуть діти навчання починають з "азів".

Запитання 12
Оберіть правильний варіант пояснення
Варіанти відповідей
А)Коні звернули з дороги і побігли праворуч. – Складне речення
Б)Мине тиждень, і осінь перебере свої повноваження. – Складне речення
В)Я подумав, що то пронеслась ворона. - Речення з прямою мовою 
Г)Василько підвівся, побіг до саней. Речення ускладнене однорідними додатками.
                                               

                                                5-Б   Література
14.05 М.Вінграновський « Сіроманець». Стор.225-234,читати,відповідати на запитання.
                                                 
                                                 5 – В Література
14.05 Продовжуємо читати оповідання « Сіроманець» .Стор.242 завд. 3 письмово
15.05 Дочитати оповідання .Стор.242 завд.8,9,10 письмово

                                                 7 –Б   Мова
13.05 Семестрова контрольна робота .
 Тестові завдання (по 2 бали за кожне правильно виконане завдання):
1. У реченні прийменник завжди виступає:
    а) головним членом речення;
    б) другорядним членом речення;
    в) і головним, і другорядним членом речення;
    г) не є членом речення.
Складіть і запишіть приклад 2-ох речень із похідним та непохідним прийменником, розставте розділові знаки.

2. Знайдіть речення дієприкметниковим зворотом:
   а) Добріє світ народжений в любові. (Т. Коломієць)
   б) Я хочу бачити світ розплющеними очима… (І. Драч)
   в) Спорожнілий колос стоїть вищий за всіх. (Народна творчість)
   г) Згаяного часу і конем не наздоженеш. (Народна творчість)
Складіть і запишіть приклад речення із дієприкметниковим зворотом, розставте розділові знаки.

3. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова належать до першої дієвідміни:
   а) поважають,здобувають,пишуть;
   б)стоять,радять,бродять;
   в)звіряють,організовують,вчать;
Від усіх дієслів під буквами а,б,в утворіть дієслова 2 особи множини
Напр. пишуть-пишете…
4. Позначте рядок, у якому всі прийменники пишуться разом:
   а) на\зустріч, в\наслідок, за\ради, по\над;
   б) із\за, з\за, з\поміж, під\час;
   в) залежно\від, на\в\коло, по\під;
   г) з\над, на\зустріч, з\поміж.
Складіть і запишіть приклад речення із похідним прийменником, підкресліть члени речення.

5. Вкажіть рядок, у якому не з дієприкметником пишеться окремо:
   а) не/сподівана зустріч;
   б) не/стихаючий шум;
   в) не/втрачена сила;
   г) не/відправлений сестрі лист.
Складіть і запишіть приклад речення , в якому дієприкметник із НЕ писався б окремо.

6.  Виконайте синтаксичний розбір речення:поставити розділові знаки, дати характеристику речення,надписати частини мови над кожним словом, підкреслити члени речення  (2 бали за правильно виконане завдання):
Непорушно стоять дерева, загорнені в сутінь, рясно вкриті краплистою росою.


14.05 Частка.П.48 вивчити правила,таблицю,групи модальних часток,впр.515


                                               7-Б  Література
14.05  А.Малишко біографія письменника. « Пісня про рушник» стор.261-264 відп . на запитання 1,2,4.5.6 письмово.
Одну із трьох поезій на вибір треба вивчити .Присилайте відео .

                                                  8 Б  Мова
13.05 Семестрова контрольна робота
Кожне завдання 2 бали

Тестові завдання:
1. Граматичну основу речення становлять
а) слова, граматично не зв’язані з реченням;
б) другорядні члени речення;
в) головні члени речення.
Скласти речення 1 варіант – односкладне, 2 варіант – двоскладне , підкреслити в ньому граматичну основу.

2. Складеним іменним присудком називається присудок,
а) виражений словосполученням;
б) утворений з іменної частини й допоміжного дієслова-зв’язки;
в) утворений з допоміжного дієслова й неозначеної форми дієслова.
Скласти й записати речення 1 варіант з іменним складеним присудком, 2 варіант з дієслівним присудком, його підкреслити.

3. Означення, яке має такий самий рід (в однині), число й відмінок, що й означуване слово, називається
а) прикладкою;
б) узгодженим означенням; 
в) неузгодженим означенням.
Скласти  й записати речення  1 варіант - з поширеним відокремленим означенням, 2 варіант – із поширеним означенням, яке не відокремлюється,  його підкреслити.

4. Між прикладкою й означуваним словом ставиться дефіс, якщо
а) прикладка є власною назвою підприємства, установи;
б) прикладка є власною назвою газети, журналу, книжки;
в) прикладка й означуване слово є загальними назвами або прикладка-загальна назва стоїть після власної назви.
Придумати і записати 5 прикладок, підкреслити у них орфограми.

5. Тире між підметом і присудком стоїть у реченні:
а) З їжака не буде бика. (Нар.творч.);
б) Будувати   велику  мороку  мати. (Нар.творч.);
в) Квіти розвиваються не тільки в неділю. (Нар.творч.).
Скласти  й записати речення, у якому є   тире між підметом і присудком.

6. Порівняльний зворот є у реченні:
а) А дівчина була як сонце. (Олександр Олесь.);
б) Народ як мертвий спить без снів. (Олександр Олесь.);
в) Народ не вмер  народ живе  хвилює по Руїні. (Олександр Олесь.) 
Скласти  й  записати речення з порівняльним зворотом.
                    
                                             8 –Б    Література
13.05  Продовжуємо читати повість «Вітька + Галя …»стор.221-234, установити відповідність завдання 3 на стор.234,стор. 235 «завд. додому» письмово.

                                              9 - А,Б   Мова
12.05 РЗМ. Конспект . Стор.248-250 .Опрацювати матеріал на стор. 248,впр.523(2,3 завд),або впр.524 на вибір.

                                             9- А  Література
13.05 Марко Вовчок ,стор.239-295 опрацювати біографію письменниці у зошиті.
15.05 « Інститутка» читати повість,стор.314 «дом. завд.» № 7 у зошиті.

                                               9- Б Література
Будь ласка, перегляньте перед контрольною роботою тему Марко Вовчок .В контрольній буде кілька питань з цієї теми.

13.05                                          Контрольна робота
Тестові завдання.
. У яких літературних родах і жанрах виступала Марко Вовчок?
а)оповідання, повісті;         
б) епос;                                             
в)романи;
г)байки.

2.Хто називав Марка Вовчка своєю донею?
а) П.Куліш;               
б) Т. Шевченко;                   
в) М. Шашкевич;
г) І.Франко.

3.Укажіть назву першої збірки  оповідань  Марка Вовчка:
а) “Правдиві оповідання”;             
б) “Народні оповідання”;                1
в) “Народні казки”;
г) “Інститутка”.

4.П. Куліш є автором:
а)  першого українського тлумачного словника;
б) першого українського “Правопису”;
в)  української абетки;
г) першої української стилістики.

5. Як називався журнал, який видавав П. Куліш?
а)  “Ластівка”;                      
б)  “Хата”;                
в) “Дзвін”;
г) “Основа”.

6. Твір П. Куліша “Чорна рада” за жанром:
а) лицарський роман;                     
б) пригодницький роман;  
в) історичний роман-хроніка;
г) етнографічний роман-феєрія.

7. Темою твору П. Куліша “Чорна рада” є:
а) змалювання боротьби за гетьманську булаву;
б) заклик до єднання козацтва;
в) одруження Петра і Лесі;
г)  розбрат серед козацтва, яке поділилося на ко­зацьку старшину та низове козацтво.

8. Художню структуру “Чорної ради” П. Куліш будує за зразком:
а) історичних романів В. Скотта;             
б) історичних поем Т. Шевченка;             
в) повісті М. Гоголя “Тарас Бульба”;
г) твору І. Франка “Іван Вишенський”.

9. Укажіть літературний псевдонім дружини П. Куліша:
а) Ганна Барвінок;      
б)ОленаПчілка;
в) Леся Українка;        
г) Марко Вовчок

10. Про які історичні події ідетьсяв історичномуромані П. Куліша “Чорна рада?”
а) про війнупідпроводом Б. Хмельницького 1948 –1654 pp.;
б) про раду Хмельницького з Барабашем і зраду Барабаша;
в) про складнічасипіслясмерті Б. Хмельницького, обрання нового гетьмана на
Ніжинськійраді “черні” у 1663 p.;
г) про трагічні для УкраїнинаслідкипоразкишведськоїарміїпідПолтавою.

11. Події якого історичного періоду описані в романі П. Куліша “Чорна рада?”
а) початок козаччини;                    
б) Хмельниччина;                           
в) Руїна;
               г) Коліївщина
12. Укажіть, хто з персонажів роману П. Куліша “Чорна рада” був носієм і хранителем традицій, звичаїв Січі:
           а) Шрам;
б) Пугач;  
в)Тур; 
г) Петро Шраменко.


15.05 стор.293-295 .Конспект у зошиті,стор.308-309 опрацювати у зошиті.

Комментариев нет:

Отправить комментарий