Доброго дня,шановні друзі .Вітаю вас з новим навчальним тижнем.
Велике
прохання- виконувати завдання вчасно, за розкладом.Роботи, прислані із запізненням,
перевірятися не будуть.Присилати до 15.00 кожного дня.
04.05-08.05
5 -Б Мова
04.05 Контрольна робота « Синтаксис і пунктуація»
1. У
якому рядку всі словосполучення іменникові?
А) Ручка дверей, шапка господаря, сторінка з книжки, чашка для
молока;
б) білий од вітру, червоний від сорому,голосно розмовляти,
калинова сопілка ;
в)
возив сіно, демонстрував задоволення, дехто з вас;
г)
далеко від своїх, добре відома, йшов стежкою.
2. У якому рядку поєднання слів не є
словосполученням?
А)
густий кущ, стояли в кущах, старий чорногуз, золоті руки;
Б)
працювати з папером, тканина в клітину, заплющити очі, добре
працювати;
в) день втомився, минають дні, квіти розцвітають, море грає;
г) приїхав давно, полоти картоплю, розцвітають пишно, закінчити
роботу .
3 За метою висловлювання речення поділяються на:
А) прості, складні, складені;
Б) розповідні, питальні, спонукальні;
В) причини, мети, умови;
Г) єднальні, протиставні, розділові;
4. Двоскладними реченнями називаються речення:
А) у яких наявні обидва головні члени—підмет і присудок;
Б) з одним головним членом;
В) у яких є другорядні члени речення;
5. Назвіть речення, у якому не
використано означень:
А) Осінній холодок над спраглою землею шатро гаптоване
широко розіп’яв.
Б) А гостей вже так багато в цій порі весняній.
В) Січ немало виплекала героїв, немало вмістила в собі подій.
Г) У всякого своя доля і свій шлях широкий.
6. Додатком називається:
А) другорядний член речення, який називає ознаку предмета;
Б) другорядний член речення, який означає предмет і відповідає на
питання непрямих відмінків;
в) другорядний член речення, який вказує на час, місце, причину
дії;
г) головний член двоскладного речення, який
означає дію або стан
предмета
7. Виділіть
речення, у якому немає додатка.
А) У нас до калини ставляться з великою повагою.
Б) Львів—одне з найдавніших міст України.
В)
Забіліли мури, вежі, появилися церкви.
Г) І робота закипіла, ліс рубати почали.
8. У поданому реченні
підкресліть додатки.
Тут копають рів глибокий, там нагортують вали.
9.Виділіть речення, у якому використано обставину.
А) А навколо по долині скрізь розсипались хати.
Б) Князь побудував це величне місто.
В) І укрили Чорне море українські кораблі.
Г) Дівчина співала пісню про рідну Україну
10. Яке з речень є двоскладним?
А) Вивчаймо рідну мову.
Б) Люблю красу чарівного слова.
В) Мова об’єднує людей у національну
спільноту.
Г) Не можна не любити рідної мови.
11. Яке з речень є непоширеним?
А) Легкий сніжок припорошив землю.
Б) Біліє сніг.
В) Усюди засніжило.
Г) Падає лапатий сніг.
12. Які з названих понять є другорядними членами
речення? (дати 3
правильні
відповіді)
а) Звертання; б) додаток; в) означення; г)
підмет; д) обставина.
06.05. Пряма мова .П. 63 вивчити правила,впр.488
07.05 Відмінність між прямою й не прямою мовою
,впр. 492
07.05 Діалог. Розділові знаки при діалозі. П.64
вивчити правила,впр.500
5-Б Література
04.05 . Позакласне читання Оксана Сенатович
"Малий віз".Знайти, прочитати,зробити короткі записи в зошиті (
тема,ідея,коротко сюжет).
07.05
Микола Вінграновський
« Сіроманець»стор. 225-234 читати,відп. на запитання
5 -В Мова
06.05. Пряма мова П.58 повторити правила,впр.491
07.05.
Відмінність
між прямою й не прямою мовою ,впр. 492
08.05.
Діалог.
Розділові знаки при діалозі. П.64 вивчити правила,впр.500
5 -В Література
07.05 Микола
Вінграновський
« Сіроманець» стор. 225-234 читати,відп. на запитання.
08.05.
Продовжуємо
роботу з оповіданням «Сіроманець» стор.235-242 читати,відп. на запитання.
7 - Б Мова
04.05. Використання
сполучників у простих і складних реченнях
П. 46 правила, вивчити таблицю,впр.486.
06.05. Написання сполучників разом і окремо .П. 47
вивчити правила,впр.503
7 -Б
Література
04.05. Розвиток мовлення « Нова пригода Івана Сили»придумати й
записати у зошит у вигляді твору .
07.05 Позакласне читання Анатолій Дімаров «
Блакитна дитина». Знайти в інтернеті прочитати,в зошит записати враження від
прочитаного.
8 -Б Мова
04.05. Відокремлені додатки .П.34 вивчити
правила,впр.350
06.05 Уточнювальні члени речення . П.36,впр.379.
8 -Б
Література
04.05.Література рідного краю. Твори поетів-
земляків.Знайти вірші поетів-земляків,прочитати,зробити письмовий аналіз вірша
у зошиті.
6.05. В. Чемерис « Вітька + Галя,або повість про
перше кохання»стор.208-220,читати,відповідати на запитання, « Завдання додому»
письмово в зошиті.
9 -А.Б Мова
05.05. Види між фразового зв’язку в тексті . П. 34-35 правила,впр.426
08.05. Розвиток мовлення . Тези як засіб запису
прочитаного . Стор. 246-248,впр.522
9 -А,Б
Література
06.05. П Куліш «
Чорна рада» .Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв .Дочитати
роман. С. 292 завд.11,12,9 письмово.
08.05 Розвиток
мовлення. Твір-характеристика персонажа роману П. Куліша « Чорна рада».Писати у
зошиті .
Комментариев нет:
Отправить комментарий