воскресенье, 3 мая 2020 г.


  Доброго дня,шановні друзі .Вітаю вас з новим навчальним тижнем.
  Велике прохання- виконувати завдання вчасно, за розкладом.Роботи, прислані  із  запізненням, перевірятися не будуть.Присилати до 15.00 кожного дня.
                                                    04.05-08.05

                                                     5 -Б  Мова
 04.05    Контрольна робота « Синтаксис і пунктуація»
            1.     У якому рядку всі словосполучення іменникові?
          А)  Ручка дверей, шапка господаря, сторінка з книжки, чашка для
                молока;
          б)  білий од вітру, червоний від сорому,голосно розмовляти,
                калинова сопілка ;
         в)  возив сіно, демонстрував задоволення, дехто з вас;
         г)  далеко від своїх, добре відома, йшов стежкою.
2.  У якому рядку поєднання слів не є словосполученням?
         А)  густий кущ, стояли в кущах, старий чорногуз, золоті руки;
         Б)  працювати з папером, тканина в клітину, заплющити очі, добре
                    працювати;
              в)  день втомився, минають дні, квіти розцвітають, море грає;
              г)  приїхав давно, полоти картоплю, розцвітають пишно, закінчити
                   роботу .
3  За метою висловлювання речення поділяються на:
           А)  прості, складні, складені;
           Б)  розповідні, питальні, спонукальні;
           В)  причини, мети, умови;
           Г)  єднальні, протиставні, розділові;
4.  Двоскладними реченнями називаються речення:
           А)  у яких наявні обидва головні члени—підмет і присудок;
           Б)  з одним головним членом;
           В)  у яких є другорядні члени речення;

   5.  Назвіть речення, у якому не використано означень:
             А)  Осінній холодок над спраглою землею шатро гаптоване
                   широко розіпяв.      
           Б)  А гостей вже так багато в цій порі весняній.
           В)  Січ немало виплекала героїв, немало вмістила в собі подій.
           Г)  У всякого своя доля і свій шлях широкий.
6.  Додатком називається:
           А)  другорядний член речення, який називає ознаку предмета;
           Б)  другорядний член речення, який означає предмет і відповідає на
                 питання непрямих відмінків;
          в)  другорядний член речення, який вказує на час, місце, причину
               дії;
          г)  головний член двоскладного речення, який означає дію або стан
               предмета
7.     Виділіть речення, у якому немає додатка.
           А)  У нас до калини ставляться з великою повагою.
           Б)  Львів—одне з найдавніших міст України.
                В)  Забіліли мури, вежі, появилися церкви.
                Г)  І робота закипіла, ліс рубати почали.
    8.  У поданому реченні підкресліть додатки.
               Тут копають рів глибокий, там нагортують вали.
9.Виділіть речення, у якому використано обставину.
          А)  А навколо по долині скрізь розсипались хати.
          Б)  Князь побудував це величне місто.
          В)  І укрили Чорне море українські кораблі.
          Г)  Дівчина співала пісню про рідну Україну
  10.  Яке з речень є двоскладним?
               А)  Вивчаймо рідну мову.
               Б)  Люблю красу чарівного слова.
               В)  Мова обєднує людей у національну спільноту.
               Г)  Не можна не любити рідної мови.
 11.  Яке з речень є непоширеним?
               А)  Легкий сніжок припорошив землю.
               Б)  Біліє сніг.
               В)  Усюди засніжило.
               Г)  Падає лапатий сніг.
12.  Які з названих понять є другорядними членами речення? (дати 3
        правильні відповіді)
               а)  Звертання;  б)  додаток;  в)  означення;  г) підмет; д) обставина.

06.05. Пряма мова .П. 63 вивчити правила,впр.488

07.05 Відмінність між прямою й не прямою мовою ,впр. 492

07.05 Діалог. Розділові знаки при діалозі. П.64 вивчити правила,впр.500

                                                           
                                                  5-Б     Література

04.05 .  Позакласне читання Оксана Сенатович "Малий віз".Знайти, прочитати,зробити короткі записи в зошиті ( тема,ідея,коротко сюжет). 


07.05 Микола Вінграновський « Сіроманець»стор. 225-234 читати,відп. на запитання                
                                              

                                                               5 -В   Мова

06.05. Пряма мова   П.58 повторити правила,впр.491

07.05.   Відмінність між прямою й не прямою мовою ,впр. 492
08.05.  Діалог. Розділові знаки при діалозі. П.64 вивчити правила,впр.500

                                                      

                                                            5 -В    Література

07.05 Микола Вінграновський « Сіроманець» стор. 225-234 читати,відп. на запитання.    

08.05. Продовжуємо роботу з оповіданням «Сіроманець» стор.235-242 читати,відп. на запитання.                                                          
                                                                                                                 


                                                                 7 - Б     Мова
04.05. Використання сполучників у простих і складних реченнях  П. 46 правила, вивчити таблицю,впр.486.

06.05. Написання сполучників разом і окремо .П. 47 вивчити правила,впр.503



       


                                                                7 -Б     Література

04.05.  Розвиток мовлення « Нова пригода Івана Сили»придумати й записати у зошит у вигляді твору .
07.05 Позакласне читання Анатолій Дімаров « Блакитна дитина». Знайти в інтернеті прочитати,в зошит записати враження від прочитаного.


                                                           
                                                                    8 -Б   Мова

04.05. Відокремлені додатки .П.34 вивчити правила,впр.350

06.05 Уточнювальні члени речення . П.36,впр.379.



                                                              8 -Б   Література

04.05.Література рідного краю. Твори поетів- земляків.Знайти вірші поетів-земляків,прочитати,зробити письмовий аналіз вірша у зошиті.
6.05. В. Чемерис « Вітька + Галя,або повість про перше кохання»стор.208-220,читати,відповідати на запитання, « Завдання додому» письмово в зошиті.

                                                           
            

                                                                 9 -А.Б        Мова

05.05. Види між фразового звязку в тексті . П. 34-35 правила,впр.426

08.05. Розвиток мовлення . Тези як засіб запису прочитаного . Стор. 246-248,впр.522
                                                           

                                                              9 -А,Б     Література


06.05. П Куліш « Чорна рада» .Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв .Дочитати роман. С. 292 завд.11,12,9 письмово.
08.05 Розвиток мовлення. Твір-характеристика персонажа роману П. Куліша « Чорна рада».Писати у зошиті .


Комментариев нет:

Отправить комментарий