пятница, 17 апреля 2020 г.

                  Доброго дня,шановні друзі .Вітаю вас з новим навчальним тижнем.
                   Велике прохання- виконувати завдання вчасно, за розкладом.Роботи, прислані із                           запізненням, перевірятися не будуть.Присилати до 15.00 кожного дня.
                                                               
                                                                      13.04 - 17.04


                                                                   5 -Б  Мова
  13.04      П.55вивчити правила,впр.439.
  15.04      Впр.443






  16.04  Контрольний переказ . Стор. 165-166,впр.448.прочитайте текст " Історія книжки", усно дайте відповідь на запитання після вправи,перечитайте текст вдруге,закрийте підручник і відтворіть текст письмово,спочатку на чернетці,а потім,у зошиті.Не забудьте використати однорідні члени речення під час переказу.

                                                               5 -Б     Література

13.04   Стор. 209-211 Читати.відповідати на запитання. На стор.211 завд.9 виконати письмово у зошиті.
16.04 Вивчити один з віршів М.Рильського напам'ять.



                                                                  5 -В   Мова

15.04 ,16.04   Контрольний переказ . Стор. 165-166,впр.448.прочитайте текст " Історія книжки", усно дайте відповідь на запитання після вправи,перечитайте текст вдруге,закрийте підручник і відтворіть текст письмово,спочатку на чернетці,а потім,у зошиті.Не забудьте використати однорідні члени речення під час переказу.

16.04   П.57 вивчити правила , впр.455


17.04   Р.М.Сторінка підручника 178-179,впр.484(усно),485(письмово)


                                                               5 -В    Література

16.04  Стор.210-211 .читати поезію.Відповідати на запитання.
17.04 Стор.212-213 Прочитайте,поміркуйте над прочитаним.Вивчіть один з віршів М.Рильського напам'ять.



                                                             7 - Б     Мова
13.04  П. 39 правила, впр.397

15.04 П.40 правила, впр. 418

16.04        Контрольна робота за темою "Прислівник"
       
7 клас
Початковий рівень (кожна відповідь 0.5 б.)
1.Усі слова є прислівниками у рядку:
А. впевнено, прекрасно, котрийсь;
Б. ліньки, попередньо, використано;
В. пошепки, інколи, сам на сам;
Г. раз у раз, обидва, мирно.
2. Прислівник – це..
А. незмінна  особлива форма дієслова;
Б. самостійна частина мови, що виражає ознаку предмета;
В. незмінна самостійна частина мови;
Г. службова частина мови.
3. Прислівники поділяються на такі розряди:
А. якісні, відносні, присвійні;
Б. якісно-означальні, обставинні;
В. похідні та непохідні;
Г. безособові, неозначені, означено-особові.
4. Прислівник напам’ять належить до розряду:
А. способу дії;
Б. місця;
В. причини;
Г. якісно-означальні.
5. Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:
А. віч-на-віч;
Б.  сам-на-сам;
В. вгорі;
Г. як-небудь.
6. Прислівник мимоволі утворено способом:
А. префіксально-суфіксальним;
Б. основоскладання;
В. безафіксним;
Г. суфіксальним.
Середній рівень
7. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням (за кожну правильну відповідь 0, 25б.)
1. чемно        А. причини
2. навприсядки        Б. часу
3. післязавтра        В. способу дії
4. згарячу        Г. міри й ступеня дії
5. трохи        Д. якісно-означальні
8. Установити відповідність між прислівником та способом його творення
(за кожну правильну відповідь 0, 25б.)

1. сильно        А. основоскладання
2. праворуч        Б. префіксально- суфіксальний
3. весною        В. суфіксальний
4. зліва        Г. перехід однієї частини мови в іншу
Достатній рівень
9.     Скласти речення зі словами по-старому і по старому(1,5 бали)
10.                    Записати слова, знявши риску.  (2 бали)
В/гору, сам/на/сам, любо/дорого,  раз/у/раз, на/весні, пліч/о/пліч, само/вільно, власно/руч, де/небудь, на/перекір, (с) першу, (у) зимку, (ані) скільки, (без) вісти,
 (по) моєму, (на) зразок, (за) одно, (де) коли,  (без) кінця краю,
(що) (як) найбільше, (у) знаки,  (з) дня (на) день, (будь) коли, (над) голодь.
Високий рівень
11.                    Написати власне висловлювання на тему: «Надзвичайний світ мистецтва». Увести в нього прислівники, підкреслити їх як член речення (3бали).


                                                                7 -Б     Література

13.04  Стор. 224-228 Читати ,відповідати на запитання . Стор.228 " Твої літературні проєкти"
16.04 Стор.229-235. Читати виразно ,стор. 235 " Домашнє завдання"



                                                               8 -Б   Мова

13.04 Контрольний текстовий диктант.
 Прослухайте текст диктанту "Про що розповідає писанка" і запишіть його під диктовку диктора,перевірте,надішліть мені.


15.04 П.35 правила ,впр.336


                                                              8 -Б   Література

13.04 Поміркуйте,у чому полягає алегоричний образ коня Шептала. Свої міркування оформіть письмово у зошиті.

15.04  Позакласне читання Іван Сенченко повість "Діамантовий берег".Знайти, прочитати,зробити короткі записи у зошит ( про що повість?чим сподобалась?чому навчила?)


                                                             9 -А.Б        Мова

14.04   Робота над текстом контрольного переказу( хто ще не зробив)
17.04   П.31 повторити правила,впр.394,398


                                                             9 -А,Б     Література

 15.04  Стор. підручника 243-248 . Завдання 11,4 письмово

 17.04   Світова велич  Т.Г.Шевченка Стор.249. Написати твір про значення творчості Шевченка та ваше ставлення до його поезій .До 1,5 стор. (будь ласка,висловте свої міркування ,а не преписуйте чужі)


Комментариев нет:

Отправить комментарий